camino de santiago I

Desprès de tant de temps pensant a fer “El Camino”, encara no em cregui que ho estigui fent. De fet encara no l’he començat però ja estic visquent les primeres aventures.

Haig de donar les gràcies a la gent de la Renfe que m’han deixat portar la bicicleta fins aquí, ja que tot i que la portava desmuntada, era molt més grosa del que està permès. Tot i això, el retard de 40 minuts del tren ha fet que hagi arrivat tard per tenir plaça a l’autocar que va de Pamplona a Roncesvalles. No eren ni les sis de la tarda i el gps em deia que només hi havia 43km, així que m’he vestit les malles i he enfilat amb la bici carretera amunt. Molt bon ritme tot i anar carregat amb les alforjes ( que la cosa canvia…), el que no havia vist és que hi havia dos ports enmig del camí. Un cop he fet el primer cim el cel pintava molt malament, i desprès de tapar l’equipatge i fer una caixalada al fuet, he seguit amb els 20 km que en teoría faltaven. La pluja ha enfosquit el cel abans d’hora i m’ha obligat a utilizar les llums.

Finalment, amb els ossos calats de la pluja, i amb la nit a sobre, he decidit aturarme a pasar la nit en un alberg d’Espinal. Un poblet a uns 7 o 8 km de Roncesvalles (que em sembla que és el primer poble d’Espanya, o l’últim segons es miri…), des d’on demà començaré el meu Camino de Santiago.

Pinta mal temps per tot el cap de semana, així que no sé com aniràn aquests dies. Avui aprofito per fer bloc que hi ha un ordinador a l’alberg que no fa servir ningú.

Gràcies per seguir el bloc, informar que ja ha superat les 2000 visites, i res més; seguirem informant.

Anuncis

3 pensaments sobre “camino de santiago I

  1. Sort en el teu camí ivan jo el començare d’aqui uns dies t’aniré seguint!!

  2. Encara queden uns dies!! Començo el dia 16…

Deixa un comentari

